Ένα ιστολόγιο που πηγαίνει σχολείο και αγωνιά για την παιδεία .

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Μία Αράχνη οικοδόμος

Γράφει ο Κλέαρχος

Salticus Scenicus?
Πριν από λίγες μέρες, καθώς επιθεωρούσα κάποιες εκσκαφές για υπόγεια δίκτυα στον περιβάλλοντα χώρο του Προϊστορικού Οικισμού του Ακρωτηρίου της Σαντορίνης, το μάτι μου έπεσα σε ένα μικροσκοπικό πέτρινο σχηματισμό πάνω σε μια ξηρολιθιά (πετρόχτιστη μάντρα), κάτι σαν μικροσκοπικός θόλος από μικρές πέτρες. Φαινόταν να είναι φτιαγμένο ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που φτιάχνονται οι λιθόστρωτοι δρόμοι στο νησί.


Salticus Scenicus?
Δυστυχώς, η περιέργεια του ηλεκτρολόγου που ήταν μαζί μου ήταν ιδιαίτερα καταστροφική και δεν μου έδωσε την ευκαιρία να φωτογραφήσω την κατασκευή. στη θέση της. Μέσα, πάντως υπήρχε ένα κουκούλι, σαν αυτά που φτιάχνουν οι αράχνες...


Salticus Scenicus?
Πήρα ότι επέμεινε στα χέρια μου και το πήγα στο γραφείο μου... Εκεί που το φωτογράφιζα, συνειδητοποίησα ότι κάτι κινείτο μέσα του... Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα ξεπήδησε από μέσα μία αράχνη... Ήταν μαύρη, χνουδωτή, με άσπρες ρίγες... Αν και δεν είμαι αραχνολόγος, φαινόταν να είναι αράχνη Salticus Scenicus, γνωστή και ως "Αράχνη - Ζέβρα". Είναι πολύ διαδεδομένη στην Ευρώπη। Δεν κατάφερα, πάντως, πουθενά να βρω αν αυτή η αράχνη επιδίδεται συχνά στην κατασκευή οικοδομών...



πηγή:
Σαντορινιός

1 σχόλιο: