Ένα ιστολόγιο που πηγαίνει σχολείο και αγωνιά για την παιδεία .

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Έχω μια πελώώώώώρια λαχτάρα ...


Να συναντηθώ...

Να μην σκέφτομαι...

Να χαμογελώ...

Να ονειρεύομαι...

Να θυμηθώ...

Να βελτιωθώ...

Να νοσταλγήσω...

Να αγαπήσω...

Να ερωτευτώ...

Να αισθάνομαι...

Να επιμένω...

Να μοιράζομαι...

Να ακούω...

Να επικοινωνώ...

Να πιστεύω...

Να ελπίζω...

Να προσπαθώ...

Να αλλάζω...

Να κερδίζω...

Να σχεδιάζω...

Να στοχεύω...

Να μαθαίνω...

Να στηρίζω...

Να δημιουργώ...

Να ζω...



Πάμε άλλη μια τώρα...

Έχω μια πελώρια λαχτάρα, να συναντηθώ με όσα με ξεκουράζουν και να μην σκέφτομαι αρνητικά. Να μοιράζομαι με τους γύρω μου ευχάριστες στιγμές, να χαμογελώ στις ατυχίες και να ονειρεύομαι ακατάπαυστα. Έχω μια πελώρια λαχτάρα να θυμηθώ τα σφάλματα που έκανα στο παρελθόν και να μπορέσω να βελτιωθώ μέσα από αυτά στο μέλλον, να νοσταλγήσω με τις σημαντικές απουσίες της ζωής μου, να αγαπήσω από την αρχή την καθημερινότητά μου και να ερωτευτώ όσα νέα θα έρθουν... γιατί θα έρθουν είναι σίγουρο αυτό!

Έχω μια πελώρια λαχτάρα, να αισθάνομαι κάθε μέρα πιο δυνατός ...να επιμένω στις προσπάθειες και να μοιράζομαι όσο περισσότερο χρόνο μπορώ με τους δικούς μου ανθρώπους. Να ακούω και με την καρδιά μου, να επικοινωνώ ουσιαστικότερα με το περιβάλλον μου. Να εξακολουθώ να πιστεύω ότι μπορώ να αλλάξω όσα δεν μου αρέσουν και να ελπίζω ότι ο κόσμος μπορεί να γίνει καλύτερος μια μέρα. Έχω μια πελώρια λαχτάρα να προσπαθώ ακούραστα για το καλύτερο, να αλλάζω παραστάσεις, να κερδίζω το χαμένο έδαφος, να σχεδιάζω το μέλλον -ζώντας παράλληλα το παρόν και να στοχεύω όσο πιο ψηλά αντέχω.

Έχω μια πελώρια λαχτάρα, να μαθαίνω συνεχώς καινούργια πράγματα, να στηρίζω όσους με χρειάζονται, να δημιουργώ και να ζω την κάθε μέρα με όλες μου τις αισθήσεις γιατί πιστεύω... ότι η κάθε μέρα μας είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ και ως τέτοια θα πρέπει να την αντιμετωπίζουμε!


πηγή:http://www.trelogiannis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου