Ένα ιστολόγιο που πηγαίνει σχολείο και αγωνιά για την παιδεία .

Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας κ. Γεώργιο Παπανδρέου



.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Λιβαδειά, 2 Μαρτίου 2010
ΠΡΟΣ: Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας κ. Γεώργιο Παπανδρέου
Κοινοποίηση: Υπουργό Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Βουλευτές του Νομού Βοιωτίας, Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, Δ.Ο.Ε., Ο.Λ.Μ.Ε., Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Λιβαδειάς, Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Θήβας « Ο Πίνδαρος», Ε.Λ.Μ.Ε. Ν. Βοιωτίας, Μ.Μ.Ε.

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,
Ονομάζομαι Χρήστος Δημητρίου και είμαι δάσκαλος στο 2ο Δημοτικό Σχολείο της Λιβαδειάς. Πιστεύοντας πως: « Όλοι οι Έλληνες είμαστε ίσοι απέναντι στο νόμο», υπέβαλα στις 4-5-2007 αίτηση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Βοιωτίας, για την επιλογή Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων.
Είμαι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λαμίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και της διετούς Μετεκπαίδευσης του Μαρασλείου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης (Τμήμα Γενικής Αγωγής). Έχω συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία είκοσι δύο (22) έτη. Από τη...
συνολική υπηρεσία, τη διδακτική υπηρεσία, το επιστημονικό και παιδαγωγικό μου έργο, συγκέντρωσα συνολικά 25,75 μετρήσιμα μόρια, καταλαμβάνοντας μία από τις πρώτες θέσεις των συνυποψήφιων μου Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων του Νομού Βοιωτίας και τη δεύτερη θέση για την περιοχή της Λιβαδειάς.
Την 18.10.2007, ο κ.Δ. Καραπιπέρης Διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Βοιωτίας, με κάλεσε στο γραφείο του και μου ζήτησε να συναινέσω να γίνω Διευθυντής στο 2ο 6/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς, που είχα ως τέταρτη επιλογή μου.
Αρνήθηκα σαφώς να συναινέσω σε μια προαποφασισμένη επιλογή, πριν την ολοκλήρωση της νόμιμης διαδικασίας επιλογής και ζήτησα να εφαρμοσθεί η διαδικασία που προβλέπεται, γι’ αυτό και υπέβαλα την με αρ.πρωτ. 3371/19.10.2007 από 18.10.2007 διαμαρτυρία μου.
Ακολούθησε η προφορική συνέντευξη, για την εκτίμηση της προσωπικότητας και τη γενική συγκρότηση των υποψηφίων, όπου παρευρέθηκα και απάντησα πλήρως και ολοκληρωμένα στις τρεις (3) όλες και όλες ερωτήσεις που μου υποβλήθηκαν.
Τελικά εκδόθηκε από το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Βοιωτίας (Π.Υ.Σ.Π.Ε.) η υπ’αριθμ. 24/26.10.2007 Πράξη, με την οποία αξιολογήθηκα με τη χαμηλότερη βαθμολογία όλων των συνυποψήφιων μου με 13,20 μόρια συνολικά (αναλυτικά η βαθμολογία μου από τα πέντε μέλη ήταν:11-11-11-16-17), εντελώς αόριστα, αυθαίρετα και αναιτιολόγητα.
Στις 11-1-2008 κατέθεσα αίτηση ακύρωσης της Φ.5427/19-11-2007 απόφασης του Περιφερειακού Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας στο Διοικητικό Εφετείο Πειραιά.
Τον Ιανουάριο του 2009 ο κ. Δ. Καραπιπέρης παραιτήθηκε από τη θέση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Βοιωτίας, επιβεβαιώνοντας τη διαμαρτυρία μου.
Τον Οκτώβριο του 2009 βγήκε η απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά (Τμήμα Α2-Ακυρωτικό), η οποία με δικαίωσε πλήρως και αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Δέχεται την αίτηση.
Ακυρώνει την Φ.5427/19.11.2007 απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Στερεάς Ελλάδας, κατά το μέρος που αφορά τον αιτούντα. Αναπέμπει την υπόθεση στη Διοίκηση για νέα νόμιμη κρίση. »
Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Νομού Βοιωτίας σε εφαρμογή της δικαστικής απόφασης με κάλεσε στις 21-1-2010 σε νέα προφορική συνέντευξη.
Αν και απάντησα σχεδόν σε όλες τις ερωτήσεις η νέα βαθμολογία μου ήταν χειρότερη από την προηγούμενη 13 μόρια συνολικά. (αναλυτικά η βαθμολογία μου από τα πέντε μέλη ήταν:12-11-11-14-17) Είναι χαρακτηριστικό πως το μέλος κ. Γ. Πανάγου την πρώτη φορά με βαθμολόγησε με δεκαέξι (16) και τώρα με έντεκα ( 11).
Ζήτησα ακρόαση από τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Ηλία Αργυρόπουλο, με δέχτηκε στις
29-1-2010. Βρήκα κατανόηση και αναγνώριση της αδικίας, τηλεφώνησε την ίδια μέρα στη Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Βοιωτίας, για να μου χορηγηθούν τα απαραίτητα έγγραφα για να υποβάλλω ένσταση, τα οποία είχα ζήτησα από την Υπηρεσία μου με αίτηση στις 26-1-2010 και μου χορηγήθηκαν στις 25-2-2010 (τριάντα (30) ημέρες αργότερα) !
Ζήτησα ακρόαση από την Υπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Άννα Διαμαντοπούλου και η γραμματέας της κ. Κυρούση με παρέπεμψε στους συμβούλους της κ. Λογαρά και κ. Γούση. Με τους οποίους συναντήθηκα στις 18-2-2010 και εδώ βρήκα κατανόηση και αναγνώριση της αδικίας, αλλά καμία λύση και αποκατάσταση της αδικίας.
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ, ποτέ δεν φανταζόμουν ότι οι κόποι και οι θυσίες μιας ζωής, θα τύχαιναν τόσο απαξιωτικής αντιμετώπισης από την ίδια μου την υπηρεσία και από τους «συναδέλφους» μου. Πόσο μάλλον, όταν οι «συνάδελφοι» αυτοί που με έκριναν με την προσβλητική για το πρόσωπό μου βαθμολογία, το μόνο πτυχίο που διαθέτουν (εκτός του προέδρου) είναι αυτό της Παιδαγωγικής Ακαδημίας.
Ποιοι είναι αυτοί (Τα μέλη του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Νομού Βοιωτίας) που πετάνε τους πανεπιστημιακούς μου τίτλους στο καλάθι των αχρήστων ;
Ποιοι είναι αυτοί που παραβιάζουν το νόμο
(άρθρο 5 του Ν. 2690/1999) χωρίς συνέπειες;
Είναι προφανές, ότι η υπηρεσία μου, επέλεξε να με τιμωρήσει με τον τρόπο αυτό, υποβιβάζοντάς με ως εκπαιδευτικό, επιστήμονα και άνθρωπο, επειδή τόλμησα να διαμαρτυρηθώ εγγράφως στην εξωθεσμική παρέμβαση του Προέδρου, για προεπιλογή μου ως Διευθυντή στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς, στα πλαίσια προφανώς της προεπιλογής των Διευθυντικών θέσεων, παρά την νόμιμη διαδικασία και κυρίως γιατί αγωνίστηκα και θα εξακολουθήσω να αγωνίζομαι για να υπάρχει αξιοκρατία και διαφάνεια στις επιλογές των στελεχών της εκπαίδευση.
Δυστυχώς κ. Πρωθυπουργέ, όλοι οι Έλληνες δεν είμαστε ίσιοι απέναντι στο νόμο.
Δυστυχώς κ. Πρωθυπουργέ, και επί των ημερών σας της ανοιχτής διακυβέρνησης δεν υπάρχει αξιοκρατία στην εκπαίδευση, αντίθετα μάλιστα η έννοια της αξιοκρατίας κακοποείται βάναυσα από τη διαβλητή και στημένη διαδικασία της προφορικής συνέντευξης.
Κύριε Πρωθυπουργέ, κάντε επιτέλους κάτι με την περιβόητη προφορική συνέντευξη και στο χώρο της εκπαίδευσης, γιατί έχει γίνει η αιτία να θίγεται βάναυσα η επιστημονική κατάρτιση, η διδακτική ικανότητα, η αξιοπρέπεια και η προσωπικότητα χιλιάδων εκπαιδευτικών..
Η φράση σας:«Θα επιλέγονται οι άριστοι και όχι οι αρεστοί», στην περίπτωσή μου βρήκε αντίστροφη εφαρμογή. Φαίνεται πως δεν επιλέχτηκα ως διευθυντής, γιατί δεν είμαι αρεστός στον κ. Γ. Μεγάλο Διευθυντή της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Βοιωτίας και στα μέλη του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Νομού Βοιωτίας.
Σας ευχαριστώ θερμά και μόνο που θα διαβάσετε την επιστολή μου, γνωρίζοντας το βεβαρημένο του χρόνου σας και είμαι στη διάθεσή σας, σε περίπτωση που χρειαστείτε περαιτέρω ενημέρωση.
Μετά τιμής
Χρήστος Δημητρίου
Δάσκαλος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς

πηγή

1 σχόλιο:

  1. Ο επιμένων νικά έλεγε ένας δάσκαλός μου στο Δημοτικό και μου το είχε χώσει βαθιά στο μυαλό μου.Είχε πολύ δίκιο,πρέπει να παλεύουμε για να γίνουμε άριστοι αλλά και αρεστοί.Κουράγιο Δάσκαλε μη το βάζεις κάτω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή